Szakadt tréningben shopizunk a Chanel szerint

A 2014-es őszi-téli kollekciót bemutató párizsi divathét utolsó előtti napján vonultatta fel legújabb munkáját a Chanel. A vezetőtervező, Karl Lagerfeld a patinás divatháztól szokatlanul lazára vette a figurát, aminek tökéletes környezetet teremtett azzal, hogy egy élethű hipermarketet húzott fel a kifutóra. A hétköznapi, kicsit prosztó, színes, laza ruhák a nekik való enteriőrben még jobban mutattak, a divatbloggerek meg boldogan posztolták Instagramra a dupla C-vel díszített tojásokat, a Chanel-címkés borokat, tésztákat – merthogy Lagerfeld a részletekre is gondolt, mint mindig, így mindent telepakolt a fiktív üzletben sajátmárkás termékekkel.

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!

Bár azt nehéz eldönteni, hogy a bemutató egyfajta fricska volt-e a fogyasztói társadalomnak címezve, vagy Lagerfeld egyszerűen csak viccesnek találta, hogy efféle környezetben mutassa be kollekcióját a párizsi Grand Palaisban, mindenesetre a forgatókönyv szerint ment mindent tegnap Párizsban, a helyszínre megérkeztek az A-listás előkelőségek, hírességek, divatszerkesztők; nem hiányzott az első sorból Anna Wintour, Vanessa Paradis, Keira Knightley, Rihanna, Melanie Griffith és Antonio Banderas csinos lánya, Stella Banderas se. A majomkodásra mindig kapható celebnők ráadásul viháncolva tologatták egymást a kifutóra felépített szupermarketben – lelkesedésük érthető, a való életben biztos nem gyakran járnak ilyen helyen.

A kifutón a divathét egyik kedvence, Cara Delevingne mellett bevásárlókosárral a kezében feltűnt a négy hetes rendezvény egyik legnagyobb meglepetése, Kendall Jenner is, aki ahhoz képest, hogy igencsak friss húsnak számít a szakmában, idén végigsétált már olyan meghatározó divatházak, mint Marc Jacobs és a Givenchy kifutóján is – írja a dailymail.co.uk. Egyes rosszmájú pletykák szerint ez nem a szépségének köszönhető, hanem inkább annak, hogy a tehetős Kardashian klán fiatal tagjaként egyszerűen bevásárolta magát a modellvilágba.

A szupermarket húsos, boros és háztartási árukkal megpakolt polcai között felvonultatott, pop-kultúrát népszerűsítő, modern szabású darabok közül szerettük az őrült, csillogó, rózsaszín, lila, szürke és metál színárnyalatokat és mintákat, a fiatalos szabású egyrészeseket, a túlméretezett kabátokat, de természetesen nem maradtak ki a kollekcióból a kötelezőnek számító fekete és a fehér tweed szerelések és a Chanel táskák sem.

A következő szezonban az igazi Chanel-rajongó rikító színű tornacipőben, buklé kabátban, csillogó, vagy itt-ott kivágott cicanadrágban, pink kiskosztümben, motoros térdvédővel ellátott csizmában, fejhallgatóval és kreppelt hajjal a fején ugrik majd le a sarki boltba a reggeli kifliért. Vagy éppen ellenkezőleg, játszósruhában tölti majd az egész őszt. Nézze meg a galériában, hogy mit talált ki az ötletekből kifogyhatatlan Lagerfeld!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek