Melltartós idős modellel reklámozza fehérneműit az American Apparel

Olvasási idő kb. 3 perc

A botrányairól híres márka a dús fanszőrzetű próbababák után ismét hadba állította őszhajú modelljét, Jacky O'Shaughnessyt, aki két évvel ezelőtt széttárt lábakkal reklámozta a céget. A csíkmelltartóban és magasított derekú bugyiban üldögélő asszonnyal most a fehérnemű-kollekciójukat kívánják népszerűsíteni. Részletek a hajtás után!

A cég ezzel a kísérőszöveggel töltötte fel a fotót a hivatalos Facebook-oldalára, valamint az Instagramra: "Sexy has no expiration date", ami magyarul nagyjából annyit tesz, hogy a szexiség időtlen. A lájkok persze szépen gyűlnek, és sokan vannak, akik kommentekben fejtik ki, mennyire örülnek annak, hogy ilyen modellt láthatnak. Persze az igazsághoz hozzátartozik, hogy az American Apparel oldalán a termékfotókon már nem Jacky O'Shaughnessy, hanem fiatal és sovány modellek láthatóak, de ez is több mint a semmi. 

Mit gondol az AA reklámfotójáról?

Jacky O'Shaughnessy korábban elmondta, cigarettázás közben fedezték fel, és ugyan sok rosszat hallott a divatvilágról, ám szerencsére kellemesen csalódott. „Energiát igénylő munka, amihez kell, hogy szavak nélkül is képes legyél kommunikálni” – tette hozzá az asszony, aki korábban soha nem viselte az American Apparel ruháit, de örül, hogy megmutatták neki, hol "lehet kapni szép, kényelmes ruhát megfizethető áron is."

A divattal foglalkozó cégek közül egyre többen döntenek úgy, hogy olyan hivatásos vagy aakalmi modellekkel hívják fel a figyelmet magukra, akik átlagosságuk, hétköznapiságuk miatt különlegesek. Ennek köszönhető az is, hogy egyre több idős modellel találkozni a kifutókon és a magazinokban. Nemrég például Mary-Kate és Ashley Olsen is beállt a sorba, a The Row nevű márkájuk elő-őszi kollekciójuk lookbookjában ugyanis Ursula Wallis és Esther de Jong mellett a 69 éves Linda Rodin is szerepel. 

Az egykori modellről annyit érdemes tudni, hogy a 80-as évek elején ő volt a Harper's Bazaar divatszerkesztője, majd szabadúszó stylist lett, és olyan ügyfeleket csípett meg magának, mint például Madonna vagy Gisele Bündchen. Nagyon sikeres lett saját kozmetikai márkája, a Rodin is. A Huffingto nPost szerint nemcsak az Olsen-ikrek kérték fel arra, hogy ősz hajjal is pózoljon nekik, feltűnt a J. Crew egyik korábbi kampányában, de Karen Walker is többek között vele reklámozza napszemüvegeit

Tetszik önnek a Dívány Tejben-vajban blogja?

Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy posztunkról sem!
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek