Legalábbis szexisnek szánták, most mégis azt mondják, hogy a teltebb nőket gúnyolja – írja a Huffington Post. A Candy Vaggio két reklámjában plus size modellek fekszenek egymás mellett, illetve valamennyire egymáson is tűsarkú cipőkben és szexi fehérneműkben. A problémát az jelenti, hogy közben az egyikük éppen vagy egy rágót csavargat az ujjával, vagy pedig cukrot eszik. A felháborodott bloggerek azt írják, hogy ez nemhogy nem szexis, hanem kifejezetten sértő, ugyanis azt sugallja, hogy azért lettek ezek a nők plus size modellek, mert szeretnek egészségtelen dolgokat fogyasztani. A képeket egyébként Tom Ford készítette, és elvileg az örömök és élvezetek hajszolásáról szólnak.
Gúnyolódnának?
A Díványon általában nagy-nagy örömmel foglalkozunk reklámokkal, korábban szerepeltek itt régi reklámok, amik hülyét csináltak a nőkből, és botrányos reklámok is, amiket betiltottak. Szerepelt egy kampányvideó is, ami arra hívta fel a figyelmet, hogy az aktivisták szerint hogyan tárgyiasítják a reklámok a nőket. Ebben az esetben erősen túlgondoltnak érezzük, hogy tényleg a teltebb nőkön gúnyolódnának a reklámosok, de jobb, ha ön dönti el, hogy valóban szemétkedésről van-e szó. Szavazzon, hogy sértő-e a Candy Vaggio reklámja!