Az egyes kollekciók reklámarcának megválasztása legalább olyan kritikus pont a divatházaknál, mint az új trendek adaptálása és a ruhák megtervezése: egy szimpatikus személy növelheti az eladásokat, hiszen mindenki tud azonosulni vele, azonban vannak olyan márkák is, melyek inkább a figyelemfelkeltő alanyokat kutatják, ilyen például a vérfrissítésen átesett Saint Laurent, ahol a megosztó Marilyn Manson "mosolyog" vissza ránk a kampányfotókról.
Aztán akadnak azok, akik úgy gondolják, hogy márkájukhoz saját maguk lennének az ideális modellek, ilyen például Giorgio Armani, aki a made to measure, azaz a vásárlóknak személyre szabott ruháikat szállító vonalához használta saját fotóját.
"Giorgio Armanit, aki számára a kék felső már-már egyenruhává vált, fekete-fehér fotón láthatjuk viszont, amin személyre szabott, egygombos zakót visel. Anyagának és fazonjának köszönhetően ősztől egészen tavaszig hordhatjuk, a kézzel készített részletek pedig az abszolút luxust hivatottak felidézni" – áll az olasz cég közleményében.
Ön mit gondol a fotóról?
Ebben a hónapban startol a márka új weboldala, ahol a vásárlók időpontot foglalhatnak a személyes konzultációhoz és betekintést nyerhetnek, hogy hogyan is készülnek az egyedi öltönyök.
Ami miatt viszont megszületett ez a poszt, az Armani úr fotója, amin – reményei szerint megnyerően, de szerintünk inkább rémisztően – mosolyog a kamerába. Nem tudjuk, hogy a világítás, vagy az utómunka sikerült gyengén, de az összhatásról inkább jut eszünkbe egy horrorfilm plakátja, mintsem egy luxusmárka személyre szabott szolgáltatása. Ön mit gondol?