„Minden eladva! Az első szállítmány teljesen elfogyott, úristen! És csak júniusban jön újabb adag! A MAC-lányok megvadultak!” – dicsekedte el Rihanna követőinek Twitter oldalán. A sokat mondó tőmondatokkal arra kívánt utalni a barbadosi énekesnő, hogy a MAC-kel közösen piacra dobott „Riri Woo” nevű kollekciójának első darabja, egy vörös színű rúzs három óra alatt kelt a Barclays Center pop-up boltjából.
A Rihanna szignójával ellátott rúzst nem csodáljuk, hogy elkapkodták, hiszen három órán keresztül 15 dollárért, 3400 forintért lehetett hozzájutni az üzletben. „Rengeteg inspirációt kaptam az ismerőseimtől, akik javasolták nekem a kék, a rózsaszín a sárga illetve a narancs árnyalatait is, de én csak egyet választhattam."
"Az általam kiválasztott vörös árnyalatot a barátaimon is teszteltem, mivel olyan rúzst szerettem volna alkotni, ami minden bőrtípushoz passzol” – mondta a mindössze 25 éves popsztár, akinek kozmetikai termékeiből körülbelül 15 millió dollár bevételt vár a cég. A korábban Lady Gagával és Nicki Minaj-zsal is dolgozó márka a fiatalos gyűjtemény többi darabját júniustól teszi elérhető a MAC üzletekben – írja a dailymail.co.uk.