A gőgös cipőtervező téli kampányát modellek helyett életnagyságú cipőkkel, Párizs elbűvölő fényeivel és történelmi helyszíneivel hirdette. 2013-as tavaszi-nyári reklámja elkészítésénél is Peter Lippmann fotóssal működött együtt, akivel a meleg szezonra egy újabb nem mindennapi, látványos kampányt hoztak össze.
A pecatónál lencsevégre kapott reklámban a cipőhirdetésektől szokatlan módon a divatház nem a modelleken mutatja be legújabb kollekcióját, hanem csaliként belógatva, horgászbotokon, életnagyságban helyezi a kép középpontjába extravagáns luxustermékeit, mint a neon platformokat vagy szegecses retikülöket. De a nem éppen nyárias fényekben fotózott anyagban feltűnik egy árbócról lógó meztelen férfi is – írja a vogue.es.
A francia designer idei gyűjteménye a forma- és színvilágát tekintve is tele van meglepetésekkel. A tervező a Louboutintól megszokott klasszikus formavilágot például bátran párosította az idei szezon slágerszíneivel, valamint strasszokkal, és szegecsekkel. A szerethető darabok közül egy rózsaszín lakk tűsarkú 496 euróba, 146000 forintba, az idei év egyik slágerkiegészítője, egy zebramintás hátizsák 2595 euróba, 763990 forintba kerül a divatháznál.