Felkorbácsolta a kedélyeket a legújabb Chanel-reklám, amit túlságosan erős erotikus töltete miatt betiltottak Angliában – írja a Huffington Post.
A reklám története nagyon egyszerű: a főszereplő, és egyben a Chanel Madmoiselle arca, Keira Knightley meztelenül, hófehér lepedőbe csavarva ébred és ahelyett, hogy először a fürdőszobába szaladna ki egy gyors fogmosásra, rögtön Chanel parfümjéért nyúl, és az ablaknál álmodozva jól beparfümözi magát. Mindezek után – miközben a kamera végig a hátsóját mutatja premier plánban – robogóra pattan és fél Párizst végigugratva megérkezik egy fotózásra, ahol természetesen ő áll modellt egy jóképű francia fotósnak, akivel egy picit húzzák egymás agyát az ágyon, de miután semmi konkrét nem történik, Knightley eltűnik a szobából és a csalódott fotós már csak a robogón elviharzó alakját látja.
Bár a sztori nem durva, az angoloknak már ennyi is bőven elég volt a háborgásra, pláne, hogy a Jégkorszak 2. reklámszünetében vetítették le, így a brit reklámszabályozási hatóság hamar betiltotta a kisfilm vetítését a 9 éves kor alatti gyerekeknek szóló programok között.
Tényleg túl szexi?
Azt egyelőre nem tudni, egyáltalán miért pont egy mese szünetében vetítenek Chanel reklámot, merthogy a picik körében aligha akad potenciál egy 23 ezer forintos parfüm megvásárlására, és valószínűleg az anyukáknak sem ez a leghőbb vágya. Ugyanakkor aggodalomra sincs semmi ok, hiszen a Chanel éves bevétele valószínűleg nem fog hiányt szenvedni. Ön mit gondol? Valóban felháborító a reklám, vagy túlreagálják az angolok?