Míg az Opening Ceremony Yoko Ono erogénzónák ihlette férfikollekciójával köszönti a téli a szezont, az 1889 óta piacon lévő Carhartt hús-vér férfiakkal mutatja be legújabb darabjait. Az eredetileg munkaruházatot gyártó streetwear márka jól ismert remek szabású, tartós darabjairól, melyeket ezúttal izzadságszagú favágók, traktorosok, pilóták és állattenyésztők mutatnak be a havas Alaszkában – írja a jezebel.com.
A szabadban fizikai munkát végző borostás, bajszos modellek javarészt barna, rozsdaszín, vadászzöld és Chevrolet pickup vezetéshez illő, bézs színű darabokat mutatnak be a katalógusban. Egy klasszikus kockás ing 55 dollárba, 12000 forintba, egy fülmelegítős sapka 50 dollárba, 11000 forintba kerül a márkánál. Egy unalmas pénztárcáért 35 dollárt, 7600 forintot, egy meleg kesztyűért pedig 15-30 dollárt, 3300-6400 forintot kell fizetni a Cartharttnál.
Önnek tetszik a valódi férfiakkal készített téli kampány, melyben igazi férfiak pózolnak, vagy jobban szereti, ha ennél jóval femininebb arcvonású modellekkel kívánják felhívni termékeikre a figyelmet a márkák?