A Louis Vuitton előző kampánysorozatának főszereplői a pöttyök voltak, amiket 2013 tavaszán a geometrikus formák és négyzetek váltanak majd le a francia divatháznál. A Párizsi Divathéten bemutatott kollekció, melynek sárga és fehér mozgólépcső installációját a konceptualista művész, Daniel Buren1986-os Palais Royalban látható munkája ihlette, leginkább letisztult vonalvezetésével és eleganciájával hívta fel magára figyelmet. „Én évek alatt fejezek be egy-egy projectet, így ez a munka új volt számomra” – mondta a fekete és fehér márvány oszlopokról ismert művész, akit igencsak meglepett a divatvilág gyorsasága.
A mozgólépcsős, sakktáblára emlékeztető kifutó és a hatvanas évek női ideáljaira emlékeztető modellek a márka tavaszi-nyári hirdetésein is visszaköszönnek 2013-ban. „ Kollekciónk üzenete az ismétlésre és az ismétlődő mintákra épül fel” – mondta merészen egyszerű gyűjteményéről és a márka egyik ikonikus mintájáról, a Damier-ről Marc Jacobs a wwd.com-nak. A Louis Vuitton sárga és fehér kockás háttérben lőtt kampányképeit Steven Meisel készítette a divatháznak, akinek képein maximálisan átjön a divatház mondanivalója. Önnek hogy tetszik a talán első ránézésre túl egyszerű reklámkampány? Hasonló divatképekre számít a többi világmárkától is, vagy a Louis Vuittont mindig is kicsit különcnek tartotta a szakmában?