A BETC Paris készítette a francia fehérneműgyártó, a Le Slip Français (A francia alsónadrág) nevű cég legújabb reklámját, ami nagyon cuki, csak éppen semmi értelme sincs. A cég stílusába illő, 60-as évekbeli környezetbe helyezett reklámban egy vidám háziasszony két-két tojást helyez egy asztalra, letakarja őket egy hagyományos és a Le Slip Francais alsógatyával, majd kalapáccsal széttöri a tojásokat. Az eredmény részben kiszámítható, a hagyományos alsó alatt némi tojásmassza van, de aztán jön a csavar, a Le Slip Français alatt viszont egy csinos kis omlett. Az értelmezésen a reklám szövege sem segít. A férfihang azt mondja: "Az elegáns és a kényelmére érzékeny férfinek a Le Slip Français-ra van szüksége". Szerintünk a reklám sokkal inkább arról szól, hogy nem elég, hogy az ember töke összetörik a gatyában, de még meg is fő. A cég gatyái egyébként kifejezetten drágák, 7-10 ezer forint között mozog egy-egy darab.
A világ legértelmetlenebb alsógatya-reklámja
Olvasási idő kb. 1 perc
Oszd meg másokkal is!