A pasikat az alakformáló bugyi lohasztja leginkább

Az Asda ruházati cég felméréséből derül ki, melyek azok a fehérneműtípusok- és bakik, amiktől a férfiak vágya azonnal lelohad. Vezet a bézs színű alakformáló, hasleszorító nagyibugyi, második helyen áll az elszíneződött, agyonmosott fehér alsónemű, ami azért tulajdonképp sokkal gusztustalanabb, mint egy tiszta alakformáló – legalábbis szerintünk, de mi nem vagyunk férfiak. Harmadik helyen a farmerből felül kilógó tanga áll, negyedik a nadrág alatt kirajzolódó bugyivonal. Ezeknek hála, a rossz méretű melltartó csak az ötödik helyen végzett. Meg lehet érteni a férfiakat, lássuk be, mind lohasztó, vagy igénytelen, ami a listára került. Nade az alakformálók terén megfigyelhető némi fejlődés: a bézs nagyibugyi már a múlté, most már szép számmal kaphatók színes, mintás darabok.

Nem lepődtünk meg azon, hogy a Bridget Jones filmek óta ismert alakformáló fehérneműk taszítják legjobban a pasikat, hisz a filmben is pont erre volt kihegyezve az ominózus jelenet: Jones a testszínű, hasleszorító nagyibugyi miatt égett partnere előtt.

Annak ellenére, hogy már azóta tudjuk, hogy kínos alakformálóban férfi szeme elé kerülni, mégis egyre nagyobb az ilyen fehérneműk piaca, tehát ragaszkodunk a karcsúsításhoz. A Triumph évről-évre rengetegféle alakformáló alsóruhát tervez, a külföldi Spanx márka is ebből szedte meg magát, most pedig a George nevű márka az, amelyik úgy gondolja, forradalmasítja a piacot azzal, hogy leopárdmintás – értsd: szexis – alakformáló bugyikat, melltartókat árul majd. Honlapjukon még kis segédlet is van ahhoz, milyen ruha alá milyen alakformáló való. A George nem csak ezzel, hanem az árakkal is vásárlásra csábít, míg a Triumphnál 10 ezer forint alatt nincs alakformálás, náluk már 6 fontért (2100 forint) lehet kapni bugyit.

Önnek van alakformáló fehérneműje?

Egyébként, ha alakformálásra vágyunk, már egy ideje nem kell testszínű, ronda alsóruhákra gondolni, az itthon jelen lévő márkák közt is találunk olyan darabokat, melyekben akár le is lehet vetkőzni. Például a H&M 4-7 ezer forintos alakformáló fehérneműi sem lohasztóak, és az Intimissimiben, vagy a Women’s Secretben is csinos alakformálókat találunk.

A brit nők 43%-a évi 200 fontnál (70 ezer forint) többet költ alakformáló fehérneműre, 29% többet, mint ruhára – írja a Daily Mail. Ennek egyik oka, hogy az angolok leginkább Kelly Brook, Christina Hendricks, Beyonce és Kim Kardashian idomaira irigykednek, tehát a homokóra alkat a legvágyottabb forma. Önnek van már a szekrényében hasleszorító bugyi, vagy fenékformáló nadrág? Ha nincs, venne? Vagy idegenkedik az ilyen alsóktól? Szavazzon!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek