Egy argentin fehérneműcég, a Jane Pain rukkolt elő az egyik legmenőbb bugyireklámmal, amit valaha láttunk: „csak arra vagy kíváncsi, amit nem látsz” – ennyi a szlogen, a reklámfotók pedig magukért beszélnek. A Natasha Ygel által készített kampány képei olyanok, mintha egy vastag magazinban foglalnának el két oldalt, azaz pont középen van egy vágás, amitől eltűnik a lényeg – ez esetben a modellek lába köze.
Így se bugyit nem látunk a fotókon, se nemi szervet, pont azt nem kapjuk meg, amit szeretnénk. A kampány megnyerte a 2012-es Lapiz de Oro díjat, Argentína első számú reklámos elismerését – írja a Buzzfeed. A cég eddigi kampányait és kínálatát megnézhetjük honlapjukon: már a kollekciók neve is – master and servant (Depeche Mode), psychocandy (The Jesus and Mary Chain), porne, etc. – azt sugallja, itt valami borzasztó szexit fogunk kapni, és tényleg. Az árak nincsenek fent és rendelni sem lehet, de Argentínában, vagy Londonban járva megkereshetik Jane Pain üzleteit.