18

Csak felnőtteknek

A következő oldal tartalma a kiskorúakra káros lehet. Ha korlátozná a korhatáros tartalmak elérését a gépén, használjon szűrőprogramot!

Az oldal tartalma az Mttv. által rögzített besorolás szerinti V. vagy VI. kategóriába tartozik.

Ennél jobb bugyireklám nincs

Olvasási idő kb. 1 perc

Egy argentin fehérneműcég, a Jane Pain rukkolt elő az egyik legmenőbb bugyireklámmal, amit valaha láttunk: „csak arra vagy kíváncsi, amit nem látsz” – ennyi a szlogen, a reklámfotók pedig magukért beszélnek. A Natasha Ygel által készített kampány képei olyanok, mintha egy vastag magazinban foglalnának el két oldalt, azaz pont középen van egy vágás, amitől eltűnik a lényeg – ez esetben a modellek lába köze.

Így se bugyit nem látunk a fotókon, se nemi szervet, pont azt nem kapjuk meg, amit szeretnénk. A kampány megnyerte a 2012-es Lapiz de Oro díjat, Argentína első számú reklámos elismerését – írja a Buzzfeed. A cég eddigi kampányait és kínálatát megnézhetjük honlapjukon: már a kollekciók neve is – master and servant (Depeche Mode), psychocandy (The Jesus and Mary Chain), porne, etc. – azt sugallja, itt valami borzasztó szexit fogunk kapni, és tényleg. Az árak nincsenek fent és rendelni sem lehet, de Argentínában, vagy Londonban járva megkereshetik Jane Pain üzleteit.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek