Kit érdemes követni Instagramon?

Olvasási idő kb. 5 perc

Most, hogy Androidon is elérhető az alkalmazás, robbanásszerűen megnövekedett az Instagram-felhasználók száma. Ebben az appban a hangsúly a fotókon van, amit a feltöltők rendesen ki is használnak, mert egy viszonylag vállalható képből is képes többet kihozni a rendszer, mint ami benne van.

ins640

A divatbloggerek, sminkesek és a nagy divatcégek egyaránt jó lehetőséget látnak az Instagramban, használják is rendesen, míg a követők számtalan jó ötletet merítenek belőlük.

Hello Giggles

hellogigles

Sophia Rossi, Molly McAleer és Zooey Deschanel oldala pozitív hírekkel, sok-sok körömmel, némi ételfotóval és a lányok kalandjait megörökítő képekkel van tele. A csajok tudnak valamit, 37 000 követőjük van, weboldalukon már egy webshopot is létrehoztak, és olyan tuti praktikákat mutatnak be, hogy hogyan hordjunk egy ruhát két napon át, illetve hogy hogyan főzzünk quinoát kásának.

A csajok képesek minden nap lefotózni a körmeiket, de a gluténmentes citromkrém torta elkészítését is megmutatják, sok szép színes képpel. Akinek ez nem lenne elég, az tobzódhat a napi cukiságban, vagy megcsodálhatja, éppen hogyan élnek társadalmi életet a lányok.

 

Instagram és Pinterest

Oké, mindenki Instagram képeket posztol a Facebookra, de mi ez egyáltalán? Az Instagram egy okostelefonra fejlesztett fényképkezelő alkalmazás, amelynek segítségével viszonylag rossz képekből is jót lehet csinálni. A fotókat különböző filterek segítségével lehet effektezni, és utána megosztani. Kedvencünket követni is lehet, a képeit megosztani, és mi is szerezhetünk követőket. Eddig csak iPhone-ra volt elérhető a program, de most már Androidra is lefejlesztették. A képeket egyébként nem csak az Instagram saját oldalán oszthatjuk meg, hanem Facebookon, Twitteren, vagy akár blogokban is. A Pinterest egyértelműen a csajokat célozta meg, a képfeltöltő oldal cukiságfaktora 120 százalékos, leginkább túlfényelt virágok, naplementék és zöldségkompozíciók uralják a helyet. A tagek alapján keresni is lehet, sokan inspirációs célra használják, mások csak az őket érdeklő témákat keresik. itt is lehet követni, megosztani és lájkolni, és tetszik vagy sem, sokan képesek órákat ülni előtte.

Kate Spade

katespade

Kate Spade Instagram oldala tele van színekkel és vidám kompozíciókkal. Számos bolt belsejét is meg lehet csodálni, de ez nem véletlen. Kate Spade, leánykori nevén Kate Brosnahan, a Mademoiselle magazin kiegészítő-szekciójának szerkesztője volt, egészen addig, míg rá nem jött, táskákat szeretne tervezni.

1993-ban meg is alapította a cégét, amihez mindössze 35 000 dollárt (8,5 millió forint) használt fel. Az üzlet annyira beindult, hogy 2006-ben már el is adta a Liz Claiborne csoportnak. Állítása szerint azóta egy üzletbe se tért be, és az oldal azóta is töretlenül virágzik.

 

Gary Pepper Vintage

glitterguide

A   Gary Pepper Vintage meglepő módon vintage ruhákat árul. Az online bolt mindennapjait bemutató oldal kedvelt a bloggerek és az olvasók (bocsánat, nézők) körében egyaránt. Az Instagram képek alapján egy macaronfüggő képe bontakozik ki előttünk, aki imádja a tűsarkúkat, és persze a vintage cuccokat. Az alapvetően webshopként működő oldalon blogot is találunk, ahol a napi outfitet is megcsodálhatjuk, és lehet nyálat csorgatni az idős, de csöppet sem divatjamúlt Loboutin cípőre vagy a csodás táskákra. A képeket meg egyszerűen élvezni kell, inspirációnak tökéletesek, és talán még egy-egy kiegészítő is belefér a családi költségvetésbe.

 

P.S. I Made This

e0e89fa0a05411e1ab011231381052c0 7

Egyik kedvenc do-it-yourself bloggerünk is ott tolong az Instagram használók közt, számtalan ételfotóval, alapanyaggal és hangulatképekkel árasztja el a netet. Az oldal különlegessége, hogy ha #psimadethis címkével töltünk fel képet, saját alkotásokat is fel lehet pakolni.

A rendkivül egyszerű, nyelvtudás nélkül is érthető ötletek könnyen megvalósíthatóak, de persze ételek, barátnős ölelgetések, és színek nélkül ez az oldal sem úszható meg. De itt legalább nincsenek felesleges cukiságok, maximum azon dühönghet az ember, hogy nyugaton mennyi szuper hozzávalót lehet beszerezni, ha otthon akarunk barkácsolni.

 

Michelle Phan

michelphan

YouTube szépségguruja, Michelle Phan még csak pár fotót töltött fel, de nem meglepő módon saját magát mutatja be az oldalon. Sikere szinte biztosra vehető, ugyanis 100 millió ember látta a videóit, és 750 000 követője van a YouTube-on. Bármikor képes Lady Gagává vagy Barbie-vá válni, ami már csak azért is nehéz, mert nem egyezik meg még a szemformájuk. Neki mégis sikerült.

Még hajszárítási videóját is 2 millió ember nézte meg, pedig nem tűnik egy bonyolult dolognak megszárítani a hajunkat, de van, akit ez is képes megihletni.

Követőit arra kéri, nézzék meg videóit, és ezek alapján posztolják ki oldalára, hogy ők mit alkottak.

 
 
Oszd meg másokkal is!
Érdekességek