Még el sem kezdődött az igazi nyár a nagyobb divatházak a katalógusképek után már elkezdték kiszivárogtatni őszi kampányképeiket is. A nemrég 100 millió dolláros pert nyert Burberry a londoni Greenwichben található legendás Royal Naval College környékén lőtte drámai, romantikus, londoni témájú füstös, ködös, fekete-fehér képeit, melyeket Mario Testino örökített meg az angolok egyik nagyreményű színésznője, Gabriella Wilde és a brit zenész, Roo Panes főszereplésével.
Az új páros Cara Delevingne modellt és Eddie Redmayne színészt váltotta a sorban, akik négy évig voltak a márka arcai. A klasszikus helyszín egyébként frappáns választásnak tűnik, ugyanis a márka lovas logójához kitűnően passzol a Royal Naval College, ami a lovas versenyek hivatalos helyszíne lesz a közeledő olimpián.
A Burberry mindig is szeretett fiatal tehetségekkel együtt dolgozni, korábban feltűnt már reklámaikban Emma Watson, Tara Ferry és Douglas Booth is. Az új modellek szintén elég elfoglaltak a márka népszerűsítése mellett: az 1989-ben született színésznő hamarosan a filmvásznon is látható lesz Stephen King remakejében, a Carrieban, Roo Panes pedig már felvette Burberry Acoustic néven futó zenei projectjét a márka kreatív igazgatója, Christopher Bailey vezetésével, a végeredmény 2012 június 1-től lesz elérhető iTunes-on.
Nem csak az angolok látják borúsan a következő őszi-téli szezont, az olasz Versace magához képest is nyomasztó, igazán sötét telet jósoló, gótikus témát választott az új kollekció bemutatására. Az elegáns, sötét színárnyalatú, vallási ikonográfiákban gazdag együtteseket és kiegészítőket Londonban örökítette meg a fényképész duó, Mert & Marcus. A fekete-fehér reklámképek főszereplője új arc a márkánál, az 1995-ben született holland származású modell, Elza Luijendijk Gisele Bündchent, Abbey Lee Kershaw-t és Saskia de Brauw-t váltja a sorban. Karakteres arcú férfi modell társai Philipp Schmidt, Dmitriy Tanner és Kacey Carrig voltak, a stylist munkáért pedig Joe McKenna felelt.