A svéd márka kínálatát luxustermékekkel bővítik - írja a Huffington Post. A márka, amely számos divattervezővel működött már együtt - legutóbb például a Marni kollekció váltott ki hisztériát a divatérzékeny vásárlók körében - mindig olcsó ruháiról volt ismert.
Az új kollekció bevezetése ellentétesnek tűnik az üzletpolitikájukkal, de a cég mindig is nyitott volt az új dolgokra. Charlotta Nemlin, a H&M szóvivője korábban tagadta az új tervekről szóló pletykákat.
A drágább ruhák felé nyitást jelzi, hogy április 12-től 100 üzletben lesz elérhető az Exclusive Conscious kollekció, mely a vörös szőnyeg világát idézi, ugyanakkor a fenntartatható anyagok felé fordul, mint a biopamut, a kender és az újrahasznosított műszál. Michelle Williams már magára is öltötte az új kollekció darabját, a BAFTA díjátadón mutatta meg, mire képes a svéd cég.