A 43 éves dán modell lassan több felkérést kap, mint fénykorában, és a megrendelők általában szeretik, ha minél kevesebb ruhát visel. Legutóbb a Reeboknak mutogatta a seggét, igaz, ezúttal jóval kevesebbet mutatott magából, mint két évvel ezelőtt, most pedig egy újabb Triumph kampányban domborít csipkés bugyiban és melltartóban.
Ezeknek a képeknek az a különlegessége, hogy a fehérneműket állítólag az Essence kollekció arca, maga Christensen tervezte. „Számomra nagyon fontos, hogy egy fehérneműcégnél érvényesüljenek a nők szempontjai is. Végül is nekik készülnek ezek a darabok és az a lényeg, hogy jól érezzék magukat a bőrükben. Ezekben a kifinomult darabokban pedig ez igen könnyű” – áradozott az új kollekcióról Helena Christensen, ahogyan az egy jól fizetett reklámarchoz illik.
A Selfridges üzletházban állítólag ki lehet próbálni, hogy melyik összeállítás illik hozzánk a legjobban, és még le sem kell vetkőzni hozzá. A vásárlóknak egy interaktív felületen kell kiválasztaniuk a nekik tetsző bugyit, melltartót, majd ezeket rávetítik a sziluettjükre. A kollekció debütálásának napján egyébként hús-vér próbababák mutatták be a Triumph Essence tavaszi/nyári darabjait.
Annak ellenére, hogy negyven felett is intenzíven dögösködik, Christensen nem gondolja, hogy tökéletes teste lenne. „Amikor felkelek reggelenként, nem gondolom, hogy semmi dolgom sincs, hiszen annyira tökéletes vagyok. A modellek, akiket ismerek, hasonló problémákkal küzdenek, mint a többi nő, sőt!” – nyilatkozta korábban a modell, akinek néha az is ijesztő, ha bikiniben kell parádéznia a strandon. Hiába, ő is egy közölünk, úgy tűnik.