Az énekesnőt nagyon szoros viszony fűzi a rajongóihoz, és ezt a kapcsolatot új szintre emelte azzal, hogy a legújabb MAC Viva Glam reklámkampányban egy olyan ruhát és cipőt visel, amit a szörnyecskéi arcai díszítenek - írja a Daily Mail. A Mesterműként emlegetett összeállításhoz (és a kampányfilmhez) több ezren küldték be fotóikat, és természetesen ki más alkotta volna meg, ha nem Nicola Formichetti, Lady Gaga stylistja. Formichetti még arra is ügyelt, hogy az árnyalatok megfeleljenek a legújabb Viva Glam rúzs színének.
Igen, ez messze nincs olyan bizarr, mint Kesha nyaklánca, amelyeken rajongói fogak függnek, pedig Lady Gagának se kell a szomszédba mennie megbotránkoztató ötletekért. Rendben, most egy jó ügyről van szó, nincs helye a polgárpukkasztásnak. Lady Gaga egyébként még 2009-ben döntött úgy, hogy csatlakozik a MAC kozmetikai cég AIDS ellenes kampányához, és az elmúlt három évben neki köszönhetően 55 millió dollár folyt be az alapítvány számlájára.
Lady Gagának állítása szerint azért a szíve csücske ez a kampány, mert egyszerre szól a divatról és mások megsegítéséről, egy ijesztő betegség elleni küzdelemről. Eddig olyan hírességek vettek benne részt, mint például Elton John, Cyndi Lauper és Mary J. Blige, jövő februárban pedig Ricky Martin és öltözködési stílusban Lady Gaga méltó ellenfelének számító Nicki Minaj is csatlakozik.