Angelina Jolie saját ruhájában és saját Louis Vuitton táskájával pózol a cég legújabb, utazásra koncentráló kampányában. A színésznő mezítláb látható a képeken, a szeme erősen ki van festve, halovány szája viszont azt az érzést szeretné kelteni a potenciális vásárlóban, hogy smink nélkül ült a kamera elé. Jolie egy csónakban kuporog és saját, monogramos, elegánsan viharedzett Alto táskájának támaszkodik. A felvétel a színésznő imádott, zöldellő Kambodzsájában készült, és első látásra teljesen valószerűtlen, olyan, mintha festett táj előtt csücsülne. A Vuitton vállalat ügyes a képtelen képek előállításában, emlékezzünk csak a Madonna-kampányra, ahol sosemvolt szépséggé retusálták az énekesnőt.
Pittné még 2000-ben fedezete fel magának az országot a Thai-öböl partján, amikor a Lara Croft: Tomb Raider című filmet forgatta. Első örökbefogadott gyermeke, Maddox is Kambodzsából származik és 2000-ben az országban tett látogatása indította el a színésznőt a jótékonysági munkák felé. Kambozsa igen hálás a színésznőnek: még egy templomot is elneveztek róla.
Már nehéz észben tartani, hogy Angelina Jolie hányadik híresség, aki mostanában egy Louis Vuitton kampányban szerepel, de az biztos, hogy ő az egyetlen, aki négy gyerekkel érkezett a forgatásra. Az ifjú Pittek állítólag igencsak megnehezítették Annie Leibovitz munkáját.
Pietro Beccari, a Vuitton igazgatója, a WWDMedia hírportálnak tett nyilatkozata szerint az emberek nem szokták így látni a színésznőt. „Azt szeretem ebben a képben, hogy egy valós pillanatot örökít meg. Cégünk nagy hangsúlyt fektet arra, hogy személyes utakon keresztül mutassunk be utazással kapcsolatos üzenetünket.” Beccari nem erősítette meg a pletykákat, miszerint több millió dollárt fizetett Jolie-nak a fotóért, de azt elárulta, hogy a színésznő a kapott összeg egy meg nem nevezett részét jótékonyságra ajánlotta fel.
Az Jolie-fotósorozat egy nagyobb kampány része, amiben Sean Connery, Keith Richards, Catherine Deneuve, Mihail Gorbacsov és Bono is szerepel. Az eredetileg utazóbőröndöket gyártó cég 2007-ben határozta el, hogy visszatér a gyökerekhez: az utazáshoz és a monogramos táskához, hogy ezzel ellensúlyozza divatőrült marketingjét.
„Ez a kampány egy nagyon különleges ember, nagyon különleges utazásáról szól” - fejezte be a nyilatkozatát Beccari. Angelina Jolie-t a paparazzók már számtalanszor lefotózták a minimum hat éves Alto táskájával. Ezt a típust már nem gyártják, de Beccari bevallotta, gondolkoznak rajta, hogy újra a piacra dobják.