A hét elején hatalmas online vihart kavart az a Ralph Lauren reklám, amelyen Filippa Hamilton-Palmstierna látható digitálisan lecsökkentve annyira, hogy a feje szélesebb, mint a csípője.
A képünkön látható reklámot a BoingBoing bloggere tette fel a netre, válaszként a Ralph Lauren jogi osztálya peres eljárást indított ellene, mondván, nem volt joga publikálni a reklámképet. A BoingBoing egyébként módosított képeket árgus szemmel figyelő és gyűjtő PhotoshopDisasters blogról szedte a fotót, akiknek egy névtelen küldte el, mondván ez egy tokiói bevásárlóközpont plakátja.
Eltelt két nap, és kiderült, a riasztóan átalakított fotóért valóban a Ralph Lauren divatház felelős. A cég képviselője az Access Hollywoodnak nyilatkozva a következőket mondta: "Az elmúlt 42 évben olyan márkát építettünk, amely a minőségen és becsületességen alapult. Most azonban kivizsgálva ezt az esetet azt tapasztaltuk, mi vagyunk felelősek azért a szegényes képszerkesztésért és retusért, aminek egy rendkívül torzított női test lett az eredménye. Tisztában vagyunk a hibával, és a továbbiakban óvatosabbak leszünk abban, hogy a márkánkat megfelelő művészeti alkotásokkal reprezentáljuk" - fogalmazott.
Sajnáljuk, hogy a legnagyobb tervezők nem vesznek részt az utóbbi három évben indított, evészavarok elleni harcban.
A Ralph Lauren háznak rendszeresen dolgozó Filippa Hamilton-Palmstierna egyébként tényleg vékonyka modell, ahogy ez az online portfóliójában is jól látszik, de azért nem annyira, mint a reklámon: