Egy nagy üres tér, pénztárakkal és vaskos prospektusokkal tele.
Az Argos katalógusbolt 1973 óta népszerű Angliában és Írországban. Évente kétszer adnak ki új, ingyenes katalógust, bárki hazaviheti, akinek elég erős a bicepsze.
Úgy kell az Argosban vásárolni, hogy kinézi az ember a prospektusból a felfújhatós vendégágyat, amire el akarja szállásolni látogatóit, aztán a cikkszám alapján ellenőrzi a boltban elhelyezett számítógépen, hogy van-e készleten belőle. Ha van, akkor felírja az erre rendszeresített cetlire a darabszámot és a cikkszámot, majd a cetlivel beáll a sorba és fizet. Miután fizetett, átáll egy másik sorba és ott a kezébe nyomják a vendégágyat/digitális kamerát/guminőt/hűtőszekrényt – na jó, utóbbit lehet, hogy nem nyomják a kezébe, mert akkor komoly eséllyel palacsinta válna belőle.
Leginkább tartós fogyasztási cikkekért járnak ide a vásárlók, de a vécékefe, a kertibútor és a nem túl csinos ruházati készlet is jelentős.