Meghalt a király - új kampány a Burger Kingnél

Állítólag a vendégek visszajelzései miatt vált kommunikációs stílust a gyorsétteremlánc.

Kimarad a műanyagfejű király a Burger King következő kampányából, ami a meghökkentés helyett inkább az ételekre fókusztál majd. A gyorsétteremlánc az új kampányhoz új ügynökséget is keresett (ez lett a mcgarrybowen), és a vásárlói visszajelzések alapján úgy ítélték meg, hogy a céget képviselő ellentmondásos figura és gyenge, néhol érthetetlen gegek helyett jobb, ha a szpotok  a szélesebb közönség által befogadható ételfotókra koncentrálnak majd.

"A fogyasztóink mindig azzal jönnek, mennyire szeretik az teleinket, úgyhogy a kampányban erre fogunk koncentrálni" - mondta a cég által kiadott közleményben Alex Macedo, a cég marketing igazgatója.

(CNN)

Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.