A Google minden év végefelé rengeteg adattal látja el a világot arról, hogy mikre kerestek az internethasználók az adott évben a legtöbbet. Ahogy korábban már megírtuk, divat témában például legtöbben a Versace divatmárka iránt érdeklődtek - köszönhetően Drake-nek is, legalább is a divatmárkák közül.
Mint kiderült, a magyarok a diéták közül legjobban a 90 napos diétára voltak kíváncsiak, míg a paleolit - meglepetésre - csak a második lett, a legnépszerűbb receptnek pedig a palacsinta receptje bizonyult, leverve többek között a gofrit és a muffint.
Gyorsétterem vs alapanyagok
Mivel az egészséges életmód ész nélkül terjed évek óta szerte a világban, nem csoda, hogy kihozták azt a listát is, amiből kiderül, hogy mely ételek kalóriatartalmát kutatták a legtöbbet az Egyesült Államokban. Ez elég sokat elmond az étkezési trendekről is.
2012-ben a legtöbbet arra a szókapcsolatra kerestek rá, hogy "McDonalds kalóriák", másodikként arra, hogy "Chipotle kalóriák", harmadikként pedig arra voltak a leginkább kíváncsiak, hogy mennyi kalória van egy avokádóban. A listára egyébként felkerült még a Subway étteremlánc is.
Ehhez képest viszont az idei listán egyetlen étteremlánc sem szerepel már, amiből akár arra is lehetne következtetni, hogy az amerikaiak egészségesebben kezdtek étkezni. A legtöbben sorrendben a tojásra, a banánra és a sörre kerestek rá. Az avokádó ezúttal csak a tizedik lett.