Amikor még nem volt ciki kokszosoknak reklámozni

Az őszi sorozatszezon egyik legnagyobb dobása kétségkívül a Netflixen futó Narcos, ami igaz történet alapján dolgozza fel a minden idők legvagyonosabb és legkegyetlenebb drogbárójának, Pablo Escobarnak és az általa vezetett Medellín drogkartellnek tevékenységét, valamint azt, hogy hogyan szállt ellene harcba az Egyesült Államok és Kolumbia a nyolcvanas években.

Mint azt a sorozat első évadából is megtudtuk, a hetvenes és a nyolcvanas években tíz amerikaiból legalább egy rendszeres fogyasztója volt a kokainnak, aminek köszönhetően körülbelül 420 millió dollár vándorolt Escobar zsebébe. Hetente. - írja a theworldbestever.com. Ennek tudatában nem csoda, hogy a Forbes 1989-es adatai szerint a dél-amerikai bűnöző a világ 10.legvagyonosabb emberének számított. Ahogy az sem meglepő, hogy egy egész iparág szerveződött rá a kokszosokra, sőt 1976 és 1981 között legálisan lehetett reklámozni a fogyasztáshoz szükséges különféle kiegészítőket. Nézze meg a galériában, hogy milyen hirdetések és hangzatos szlogenek jelentek meg többek között a Hustler és High Times hasábjain a híres koksz-korszakban!

Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.