Kihirdették az internet Oscar-díjának tartott Webby Awards döntőseit, amelybe idén egyedüli magyar megoldásként a közösségi marketing és tartalom-kategóriában a budapesti Katona József Színház Gifszínház-kampánya is bekerült, adta hírül a Kreatív.hu. A kampányt a Young & Rubicam marketing ügynökség készítette, és annak idején mi is elrohantunk beszélgetni az alkotókkal, annyira jó ötletnek tűnt.
A kampány lényege az volt, hogy a Katona József Színház színészei vicces, érzelmeket kifejező gifeket készítettek azzal a nem titkolt szándékkal, hogy a szmájlik helyett inkább ezeket küldözgessék egymásnak az emberek. Bár a kampány sikeresnek bizonyult, én azóta sem kaptam senkitől kovácsgergős gifet, fáj is nekem ez egy kicsit. No, de nem is a hatékonyságot, hanem az ötletet díjazzák az 1996 óta kiosztott díjakkal, az ötlet meg, ugyebár, tényleg jó volt. A zsűrién túl a közönség véleményére is kíváncsiak, ennek megfelőlen osztanak közönségdíjat is – ha bejön önnek a magyar kezdeményezés, ide kattintva szavazzon rájuk! Hajrá Young & Rubicam!