Alexander Wang nevét sokan a H&M kollaborációja során tanulták meg, aki meg nem, annak elmondjuk, hogy ő egy híres divattervező, aki most az Adidasszal állt össze. Ez önmagában nem újdonság azoknak, akik követik a divatvilág eseményeit, a WWD már júliusban beharangozta a nagyszerű hírt, ám nem lehetett tudni, hogyan sikerült az együttműködés. A New York-i divathéten, Wang 2017-es tavaszi/nyári kollekciójának bemutatója után azonban végre minden kiderült a 84 uniszex darabból álló kapszulakollekcióról, aminek a lookbookját többek között itt is megtekintheti.
A pulcsik, trikók, cipők mindegyikén feltűnik például a márka ikonikus logója, csak némiképp átalakítva. Ám a nagy durranás még mindig nem ez, hanem az, hogy vasárnap, azaz szeptember 11-én, azok akik jó helyen és jó időben tartózkodtak, már meg is vásárolhatták a kollekció bizonyos darabjait egy pop-up boltnak kinevezett teherautóból, ami New York több pontján is feltűnt. A többi város lakóinak azonban még várnia kell, de szeptember 17-től többek között Tokióban és Londonban is feltűnnek majd a pop-truckok. És ugyan még nincsenek konkrét dátumok, de jövő tavasszal a tervező és a márka üzleteiben és online boltjában is elérhetőek lesznek a kapszulakollekció darabjai - írja az Elle.
Ha kíváncsi arra, hogy mekkora volt a buli vasárnap, a hajtás után összegyűjöttünk pár képet a kamionos ruhaosztásról.
Hosszú, tömött sorokban álltak az érdeklődők.
Pauela Bedfordban akart lecsapni a kollekcióra, de nem járt sikerrel, pedig levadászta az autót is! Mindenesetre kösse fel a gatyáját, mert ahogy mi is beszámoltunk róla,a népek erőteljesen vágynak a Wang-cuccokra, szóval lehet, hogy lesz egy kis tolongás.
Madonna természetesen már kapott a kollekcióból.
Nem, ez nem szemeteszsák, hanem designerszatyor, ebben vihették haza a szerzeményeiket a szerencések.