2700 forintért öltözhet Selena Gomeznek

Úgy tűnik, hogy Selena Gomez ráunt a pizsama-vonalra és a furcsa trendet egy még valószínűtlenebbre cserélte le. A 24 éves énekesnőt ugyanis egy gyárilag szakadt haspólóban, hasonló szabású retro farmerkabátban, színes lencsés napszemüvegben, valamint egy utazóbarát melegítőnadrágban kapták lencsevégre a tokiói repüléteren.

Nem mindegy, hogy mennyibe kerül az utazós nadrág.
Nem mindegy, hogy mennyibe kerül az utazós nadrág.Jun Sato / Getty Images Hungary

Ebben az összeállításban még nincs is semmi meglepő, hiszen Kendall Jenner és Gigi Hadid is viselt már hasonló Adidas-játszósruhát az elmúlt hetekben. Az Elle.com azonban felhívta a figyelmet arra, hogy az első pillantásra egy mezei Champion melegítőnek látszó zöld nadrág igazából a divatellenes és drága luxusruháiról ismert divatház, a Vetements 665 dolláros, 185.790 forintos slágerterméke, amit a borsos ára ellenére valami miatt elkapkodtak a Forward.com online boltjából.

Kifogytak a méregdrága melegítőnadrágból.
Kifogytak a méregdrága melegítőnadrágból.fwrd.com

Azért nem kell elkeseredni, mert ha követné a bicskanyitogatóan sznob trendet, olcsóbban is megteheti, mivel a zöld színű, hagyományos Champion játszósnadrágot már 9 dollárért, 2790 forintért bármelyik sportboltban vagy webáruházban beszerezheti.

Ritka az olyan alkalom, hogy a hamistvány (avagy inspirálódott másolat, replika) drágább, mint az eredeti, ráadásul az eredeti holmi árának többszörösést kérik el érte: nos, a Vetements üzletpolitikája kábé ennyi, úgy pukkasztanak polgárt, hogy kiemelik a hétköznapi ruhadarabot a hétköznapi környezetéből (pl.a DHL pólót a fuvarozók világából), kifutóra küldik, luxus-webáruházban árulják és elkérnek párszáz dollárt egy olyan ruháért, amit más vagy munkaruhakérnt hord, vagy olcsón vásárol. A celebek, akik felhúzzák ezeket a drága göncöket, valószínűleg azt gondolják, milyen viccesen ironikusak, de mi már várjuk, hogy mikor fogják egyrészt a másolt márkák beperelni a pofátlan divatházat, másrészt mikor buknak ki valamelyik kifigurázott cég dolgozói, ahogy a McDonalds emberi a Moschino mekis kollekciójának esetében.

Mert a Vetemenst kollekcióinál nagyjából ugyanaz a helyzet, mint akkoriban a mekinél: míg más kényszerből hordja ezeket a ruhákat, mert kötelező a munkahelyén, vagy nem tud drágábbat megfizetni, addig a celebek arra szórnak egy-egy havibérnyi pénzt, hogy trendik legyenek: viccesek és ironikusak. Csak sajnos ezeknek a több száz dolláros másolatoknak a hordása inkább cinikus és nagyképű húzás.

Pár ezer forintból is kihozhatjuk múló trendet.
Pár ezer forintból is kihozhatjuk múló trendet.opentrip.com

Visszatérve Gomezre: a népszerű popsztár könnyen szórja a pénzt, a D'Marie Analytics nemrég nyilvánosságra hozott felméréséből kiderült, hogy Gomez még Kendall Jennert és Gigi Hadidot is kenterbe veri, ha közösségi oldalakról van szó. Az összesen 180.600.000 Facebook, Instagram és Twitter követővel rendelkező énekesnő ugyanis 550 ezer dollárt keres egy-egy poszttal, amihez képest aprópénznek tűnik a fent említett instacelebek 125-300 ezer dolláros gázsija.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek