A Calorie Brands Instagram-oldal pofonegyszerű dolgot művel: feltölt szép képeket ismert kajákról és a csomagoláson kicseréli a márkajelet az étel kalóriaértékére. Egyelőre nem túl sok fotót raktak ki, de máris 100 ezren követik az oldalt, úgy tűnik, ennyi embernek van szüksége némi támogatásra a fogyókúrájához, és nekik pont betalált, hogy a csirkedarabkák helyett 1440, a a Nutella helyett 4520 kalóriát, a Heineken helyett pedig 144 kalóriát látnak.
Valami vihart biztosan kavart az oldal, mert múlt héten még 27 fotó volt fönt, köztük például Whopper és Haribo, sőt Starbucks-os kép is, ezek mára eltűntek, és a képek száma 14-re esett. Ugyanez a jelenség a tmblr oldalt elkerülte, ott fent vannak az instáról már hiányzó képek is, itt nézheti meg őket.
Nézelődjön ön is az Instagramon, esetleg a több képes tmblr-en, vagy hajtás után!