Vannak azok az emberek, akik ha testszínű cipőt akarnak, akkor kiválasztják a bőrárnyalatukhoz legmegfelelőbb lábbelit és vannak azok, akik 164 ezer forintot költenek egy Louboutin balerinacipőre, ami több bőrszín-árnyalatban is elérhető vagy előrendelhető, legyen az illető ázsiai, afro-amerikai vagy éppen kreol bőrszínű.
A Louboutin a magassarkúk után két és fél évvel most a balerinacipőket is a testszínű marketinggel adja el és persze ezeknek is megkéri az árát: a Solasofia elnevezésű cipők 595 dollárba, azaz 164 ezer forintba kerülnek és hét árnyalatban készülnek, hogy minden nő megtalálja azt, amelyikhez a bőrtónusa a legközelebb áll – a cipőknek akkora sikere van, hogy már most készlethiányos mind.
A tehetős Louboutin-rajongók tehát kitörő lelkesedéssel fogadták a kollekciót, mely 2013-astól nem csak sarokmagasságban különbözik, hanem két új árnyalattal, a porcelánnal és a mély csokoládéval is bővült. Az első, 2013-as kollekció is nagy sikert aratott, mert a nude, vagy testszínű kifejezés a divatban mindig a világos bőrszínt jelentette, forradalmi tett volt, hogy valaki végre a sötétebb bőrűekre is gondolt a "nude" szó leírásakor. Az új kollekció nappabőrből készült cipőinél természetesen nem hiányozhat az ikonikus piros talprész sem, a cipők szlogenje pedig az, hogy "Low in elevation but high in sophistication", ami nagyjából annyit tesz, hogy kis magasság, de nagy kifinomultság.
Aki nem tud 164 ezer forintot kiadni egy balerinacipőre, annak marad az, hogy a boltban található barna árnyalatok között válogat – vagy a Twitteren puffog, hogy mégis, hogy meri Christian Louboutin azt a nevet adni a kollekciónak, hogy "Nudes for all", azaz "Testszín mindenkinek", amikor a legtöbb ember egyáltalán nem költ 600 dollárt cipőre.