Sztárcsemetékkel és hírességekkel hirdetnek a divatházak

Olvasási idő kb. 2 perc

Míg mi lassan megbolondulunk a hőségben, a divatvilágban az őszi-téli szezonra hangolják a közönséget, aminek az egyik leglátványosabb módja a szezonális kampányok promotálása a luxusmárkák részéről. Ahogy az ezt megelőző időszakban, úgy ezúttal is összeszedtük, hogy milyen hirdetésekkel kívánják népszerűsíteni 2015-2016-os kollekcióikat a divatházak kreatívosai. Nézze meg a hajtás után, hogy miben gondolkodott többek között a Chanel, a Louis Vuitton vagy a Marc Jacobs!

Nagyon leegyszerűsítve három részre lehetne osztani az idei felhozatalt: vannak a már elcsépeltnek számító kompozíciók a magányosan álldogáló modellekkel, a páros fotók, valamint a csoportos beállítások. A szereplők tekintetében pedig 2015 második felében is hemzsegnek a „jó csajok”, a feltörekvő-, illetve a veterán szupermodellek, a hírességek és az ő sztárgyerekeik a divatházak kampányaiban.

A Balmain szerint nem ciki, ha ismert testvérpárok másznak egymásra a hirdetésen, ennek  köszönhetően különösen szexi pózban láthatjuk viszont Kendall és Kylie Jennert, Gigi és Bella Hadidot valamint Joan és Erika Smallst. A divatlapok nagy kedvence volt a Marc Jacobs kampány, amiben olyan szokatlan arcok bukkannak fel, mint a tervező múzsájaként ismert filmrendező, Sofia Coppola, a 69 éves Cher, Will Smith kamaszlánya, Willow Smith, Emily Ratajkowski, vagy Winona Ryder, aki egyszer már 2003-ban is az arcát adta a divatház kampányához. Sokak meglepetésére a Red Hot Chili Peppers dögös frontembere, Anthony Kiedis és kisfia is helyet kapott a New York-i divatház idei hirdetésében.

Természetesen a Chanel is mindent bevetett a siker érdekében, Vanessa Paradis és Johnny Depp 16 éves kamaszlányára, a valóban szemrevaló Lily-Rose Deppre bízta az őszi kollekció népszerűsítését. „Lily-Rose egyszerűen lenyűgöző, ő egy új generációs fiatal lány, aki egy igazi sztár minden tulajdonságát magában hordozza” – nyilatkozott a divatház döntéséről Karl Lagerfeld, aki az általa vezetett olasz Fendihez is az egyik fiatal kedvencét, Kendall Jennert szerződtette le. Nem váltották le tervezők a jól bevált divatfotósokat sem a szezonban, ezúttal is Steven Klein, Mario Testino, Mario Sorrenti, Annie Leibovitz, Mert & Marcus, Juergen Teller és David Sims gyártották a hirdetések krémjét 2015 második felére. Nézze meg a galériában, hogy mit reklámoz Kate Moss és hogy mennyit változtatott stílusán a Dolce & Gabbana vagy a Saint Laurent!

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek