Bár önöknek nagyobb részt inkább tetszett, mint nem, hogy a Victoria's Secret a modelleit tartja tökéletesnek, ezzel a lelkébe gázolva nők millióinak, külföldön eléggé felháborodtak a népek. Ennek folyománya, hogy élelmes ruhacégek azonnal megcsinálták a modellek kampányképének hasonmását átlagosnak kikiáltott nőkkel, majd feltolták azt Twitterre, hogy így gyűjtsék az elismerő kommenteket.
Az elismerés pedig jön: ha rákeres a #perfectbody-ra, a rengeteg csöcsös kép mellett előkerül a brit JD Williams reklámfotója is. A márka 10 és 16-os méretű nőket állított fényképezőgép elé, hogy így erősítsék a nők pozitív testképét – illetve szerintünk a márka ismertségén és a bevételen is nagyot dob most ez a Victoria's Secret (továbbiakban VS) farvizén úszkáló kampány.
A New York-i Dear Kate se volt rest, már el is készült saját Perfect Body kampányuk, melyben nem szexi fehérnemű, hanem fekete atléta és színes bugyi feszül a különböző korú, alkatú, bőrszínű modelleken – ez a kép egyébként szerintünk fantáziadúsabb és kifejezőbb, mint a JD Williams-é, melyen csak fehér bőrű és kerekded hölgyek pózolnak.
Találtunk egy harmadik VS ihlette fotót is a meztelen nőrengetegben a Twitteren, ez a Holy Clothing nevű márkát hirdeti, az ő képükre tetovált, kisportolt, vékony és kifejezetten modellt hölgyek is felkerültek.
Biztos nem az ő képük az utolsó, a következő napokban valószínűleg Victoria's Secret inspirálta kampányok tucatjai fognak megjelenni – addig kell meglovagolni a hullámot, amíg lehet. Addig is, szavazza meg, ezek közül melyik a legjobb kép! Persze arra is szavazhat, hogy erőltetettnek és kínosnak találja ezt sok a marketingszagú kapálózást.