A márka életében először indiai reklámarccal kampányol, méghozzá az egykori Miss World győztes, Priyanka Chopra színész-énekesnővel. Chopra fekete-fehér fotóit a szintén énekes, mellékállásban fotósként munkálkodó Bryan Adams lőtte a divatház 2013-as ünnepi kampányaként.
"Megtiszteltetésnek érzem, hogy én lehetek az első barna bőrű Guess reklámarc. Egy globális márkától ez hatalmas előrelépés, örülök, hogy rám esett a választás" – részletezte a modell a Women's Wear Dailynek. Chopra abszolút hiteles választás volt a márka részéről, hiszen a Guess védjegyének titulált magasra stócolt haj és fekete tussal kiemelt cicaszemek jól állnak neki, nőies alakján pedig kifejezetten jól mutatnak a divatház kreációi.
Tetszik önnek a Dívány Tejben-Vajban blogja?
Keressen bennünket a Facebookon, így nem marad le egy érdekes posztunkról sem!Az indiai előadót maga a Guess vezérigazgatója, Paul Marciano szúrta ki, szerinte ugyanis Chopra kísértetiesen hasonlít a fiatal Sophia Laurenre. Marciano egyébként nem szokott hibázni, legutóbb Kate Uptont választotta kampányarcnak, azóta pedig idolként tisztelik a kerekded formákkal megáldott szőke modellt. A Choprával fotózott egyszerű és letisztult képek decemberben debütálnak majd a legnagyobb divatmagazinok hasábjain, minden bizonnyal nem fogják őket szó nélkül hagyni.
A szinésznő egyébként olyan bollywoodi, itthon bizonyára kevésbé ismert kasszasikerekben játszott, mint a Don 2, vagy az Agneepath, nemrégiben pedig több díjat is elnyert a Fashion és a 7 Khoon Maaf című filmekben nyújtott alakításért. A modellkedés mellett mostanában inkább énekesnői karrierjére koncentrál, dalaiban olyan előadók is közreműködtek, mint az elképesztően tenyérbemászó Pitbull és will.i.am.