Amikor Yael Cohen 2009-ben rájött, hogy az anyjának mellrákja van, eszébe jutott, hogy hányan érezhetnek ugyanúgy, mint ő – szomorúan, dühösen, úgy, hogy görcsösen tenni akarnak valamit. A huszonhat éves lány erre adott az anyjának egy pólót, amin az állt, Fuck Cancer (kábé baszd meg rák, vagy szard le a rákot), és az üzenet azonnal betalált. Az embereknek annyira tetszett a póló, hogy Cohen azóta egy teljesen márkát épített belőle. A mottóval kapcsolatban azt mondja, hogy a legtöbb ember valahogy kapcsolatba került már a rákkal, és éreztek hasonlóan. "Mindannyian megfogalmazzuk ezt valamilyen módon. Én így tettem."
A cég komolyan foglalkozik is a rákkal. Ahelyett viszont, hogy a kutatását reklámoznák, az oktatásra helyezik a hangsúlyt. Így a legtöbb alapítvánnyal szemben a honlapjukon a betegség korai felismeréséről írnak, felidézve, hogy a rák sok esetben gyógyítható, ha az első szakaszban kezelni tudják. "Nem vagyok kutató, se tudós. Egy gyerek vagyok, és teszem, amit tudok" – mondta erre Cohen a Daily Mailnek. A Fuck Cancer pólók egyébként 25 dollárba, azaz kábé 5500 forintba kerülnek. Emellett lehet még kapni matricákat, edzőpólót, mandzsettát és fülbevalót is. A befolyó összeget a honlap fenntartására és a megelőzés fontosságának hirdetésére fordítják.
A rákkal természetesen mi is foglalkoztunk már, korábban például volt arról szó, hogy 2013-ban piacra dobnak egy olyan csodafehérneműt, ami jelez, ha mellrákos az illető. A rák kialakulásáról még semmi biztosat nem sikerült kideríteni, annyit viszont megállapították már, hogy a stressz például növeli a kockázatát. A Carniege Mellon Egyetem kutatói szerint a dolog kulcsa egy kortizol nevű hormonban van, ami stresszhelyzetben elszabadul a szervezetünkben. És hogy hogyan oldhatja például a munkahelyi stresszt? A hagyományos relaxációs technikákról erre írtunk, ahol összeszedtük azt is, hogy miért szeressen többek között unatkozni.