Egy márka üzletpolitikájának egyik alapköve az, hogy behatárolja, mely célcsoportot kívánja megszólítani termékeivel. Azt felejtsük el, hogy mindenki figyelmét fel tudjuk hívni ugyanazzal a marketingszöveggel, akit pedig kicsit sem érdekel a divat, csak valahol ruhát szeretne vásárolni, teljesen hidegen hagyja, hogy menő-e most az adott szín vagy szabás.
Ami viszont mindennél beszédesebb, az az adott kollekció arca. Sokszor az arculat állandó, nem véletlenül láthatjuk viszont például a fürdőnadrágokat a Dolce&Gabbana kifutóján mindig kisportolt, napbarnított modelleken és a nőiesség és férfiasság határán egyensúlyozó Versace-fiúk is gondos válogatás eredményei. Talán tavaly ősszel ütötte fel a fejét a szakállas-bajszos pasikat felvonultató trend, ami idén ősszel folytatódik.
Movember-mozgalom
Ha férfiak, akkor
Hallott már erről a kezdeményezésről? A lustaság mellett többek között ez is közrejátszik abban, hogy a hűvösebb hónapokban egyre több pasit látni arcszőrzettel. A kifejezés a moustache (bajusz) és a november szavakból született. Az akcióban részt vevő férfiak 30 napon keresztül nem borotválkoznak és ezzel szeretnék felhívni a figyelmet a prosztatarákra és a többi olyan betegségre, ami az erősebbik nem sajátja.
Számos nő panaszkodik folyamatosan, hogy szeretne végre a plakátokon igazi férfiakat viszontlátni, most meg is kapják. A hipszter trend elterjedésével együtt jött a csövessapkás-szemüveges-szakállas férfiideál is, a fast fashion márkák mellett a luxusházak is felfedezték a növekvő igényt irántuk és sorra láthatjuk őket viszont a kollekciók lookbook fotóin. Itthon kevésbé ismert cégektől, a RATS-től, a Luigi Bianchi Mantovától és a BYTOM-tól válogattunk most, dőljön hátra és lapozza végig galériánkat!