Az angol Harvey Nichols kereskedőcég szereti felhívni magára a figyelmet egy-két balhésabb reklámjával. Idén különböző dizájnerruhákban lévő fejetlen csirkék rohangálnak a hirdetéseiken. "Arra építettük a kampányt, hogy a kiárusításaink gyakran irracionális izgalmat idéznek elő a vásárlókban. A fejetlen csirke analógia szórakoztatóan és könnyeden fogja meg ezt a témát" - magyarázta a nyilvánvalót a Daily Mailnek Julie Bowe, a cég marketingvezetője.
Három hirdetést készítettek, az egyiken MSGM csipkeruhában, a másikon Zegna sportmellényben, a harmadikon Valentino clutch-csal láthatóak a csirkék.
"Soha nem könnyű egy nagyszerű Harvey Nichols kampánnyal előállni. Fejetlen csirkeként rohangáltunk, míg rátaláltunk az ötletre" – viccelődött Ben Tollet és Emer Stamp a hirdetést készítő, adam&eveDDB reklámcég két vezetője. A képeket Daniel Stier fotózta. Amikor tavaly is egy – a Harvey Nichols állítása szerint – könnyed hirdetéssel álltak elő, akkor egyébként többen kiborultak, és hevesen támadták őket Twitteren. Akkor olyan csajok voltak a plakáton, akik az izgalomtól/örömtől/menőségtől mintha bepisiltek volna.