Horror! Újra divatba jön a tréning!

Zanza!

Úgy tűnik, hogy a sztárok jóvoltából újra divatba jön a háromcsíkos Adidas melegítő. Az eredetileg sportolóknak tervezett tréningruha legelőször a kilencvenes években lett sláger a hírességek körében, majd az elmúlt évtizedben szerencsésen elfelejtődött a játszósruha-őrület.

Mit gondol a visszatért tréningruha-őrületről?

  • Semmiképpen nem lépnek ki benne az utcára 1002
  • Van, akinek jól áll 568
  • Sportolókon nem zavar 553
  • Eddig is abban jártam 455

Most azonban az A-listás, részben városi eleganciát képviselő hírességek körében, mint Cheryl Cole, Madonna, Nicki Minaj, Elton John vagy Rihanna, újra visszatért a legtrendibb utcai viseletek közé az ikonikus három csíkkal díszített tréningruha.

Divatszakértők szerint a jelenséghez köze van a celebek körében elismert tervezőnőnek, Stella McCartneynak is, aki évek óta tervez sportruházatot az Adidasnak, 2012-ben pedig ő készítette el a brit olimpia csapat ruháit is, melyben többek között Katalin hercegné is szurkolt az olimpián – írja a dailymail.co.uk.

„Az Adidas melegítőalsó a szezon egyik legnagyobb meglepetése és visszatérője. A három sáv kialakítása évtizedek óta globálisan felismerhető védjegye az Adidasnak. A sportruházat divatba való beszivárgásáért olyan márkák felelősek, mint Alexander Wang vagy a Sportsmax, ráadásul a hírességek körében is egyre népszerűbb viseletnek számít. Én azt javaslom, hogy városiasítsuk és viseljünk hozzá vaskos arany ékszereket, designer táskát vagy szupermagas tűsarkút” – mondja az 1948-ban alapított Adidas retro tréningruhájáról Lydia Jones divatblogger. Ön mit gondol arról, hogy visszatér a slamposság az utcára? Örül, hogy nem kell kicsípnie magát, ha leugrik a boltba, vagy elkeserítőnek találja a melegítőruhák visszatérését?

Blogmustra