A Snoop Dogg-ról reggae-re és Snoop Lionra váltó rapper töretlen népszerűségét misem bizonyítja jobban, hogy november 26-tól az Adidas vele népszerűsíti karácsonyi kampányát. A márka az örök érvényű, klasszikus Charles Dickens regény, a Karácsonyi ének (A Christmas Carol) mintájára készítette el kisfilm-sorozatát és a témához igazított, személyre szóló speciális Facebook applikációját – írja az nssmag.com.
A videókampányban Snoop Lion aka Ebenezer Snoop, a lelketlen milliomos, utazást tesz az időben, hogy találkozzon a múlt, a jelen és a jövő karácsonyának elveszett szellemeivel, akiket többek között olyan hírességek, sportolók és zenészek formálnak meg, mint David Beckham, a japán ősökkel rendelkező kaliforniai elektronikus zenész, Steva Aoki, Mark Gonzales gördeszkás, a Beavis and Butthead-ért felelős JJ Sedelmaier vagy a Rihannára emlékeztető Rita Ora.
A "The Cautionary Tale of Abenezer Snoop" című videóban megnézheti, hogy fest a striciből lett zenész, az Adidasba öltözött Ebenezer Snoop a CD-kkel díszített fa alatt. A videósorozat többi részét ide kattintva nézheti meg!