A világ leghíresebb illatát Brad Pittel népszerűsítő Chanel azon kevés luxusmárkák egyike, amely nem üzemeltet webshopot az interneten – írja a fashion.telegraph.co.uk.
„Rengeteg ruhát adunk el. Ruháink meglehetősen bonyolultak, ráadásul cégünk egyik erőssége, hogy személyre is szabjuk azokat. Ahhoz, hogy valaki viselni tudjon egy Chanel ruhát, fel is kell próbálnia azt” – mondta a szinte egyedülálló döntésről Bruno Pavlovsky, a divatház elnöke, mellyel magyarázatot adott arra, hogy miért nem találni a Chanelt a net-à-porter márkáinak listáján, vagy miért nem rendelhetünk a 2.55-ös ikonikus steppelt táskából, vagy Chanel zakóból a chanel.com-ról.
„Be kell menni a próbafülkébe, ahol a szabó átalakítja a ruhát, hogy az pontosan illeszkedjen az alakhoz. Azt hiszem, ez része a Chanel-nek. Ez több, mint szolgáltatás, ez része annak, ami megkülönböztet minket a ready-to-wear vonaltól, és ez tökéletes az ügyfeleink számára” – fejti ki véleményét a Chanel speciális szolgáltatásáról Pavlovsky.
A Chanel elnöke, aki nem tartja minőségi szolgáltatásnak az online értékesítést, a márka honlapján kívánja ösztönözni a vásárlókat arra, hogy látogassanak el luxusüzleteikbe. „Talán két, három vagy öt év múlva elkezdjük árulni online is a kollekciókat, vagy lehetővé tesszük, hogy kozmetikumot és parfümöt tudjanak online is vásárolni az ügyfeleink” – hagyta nyitva a kérdést Pavlosky. A klasszikus 2.55-ös Chanel táskát, ha a márka oldalán nem is, a kozmetikum vásárlásra nem ajánlott eBay-en 800 és 4800 dollár között, 173300 és 1 millió forint között azért már megrendelheti. Kérdés, eredeti termék érkezik-e a postán.