Csütörtök reggel 9-től lehetett megvásárolni az agyonhirdetett Anna Dello Russo kollaboráció giccses bizsujait a H&M váci utcai üzletében, úgyhogy odalátogatott nyitásra a Dívány Kommandó. Abból, hogy a Versace kollekciónak mekkora sikere volt, azt gondoltuk, szeretik az emberek a sok aranyat és a csillogást, tehát ismét tömeg lesz, de ahogy egy kedves ismerősünk mondta: a vásárlók a névre mennek, és a Versace az név, az Anna Dello Russo meg nem.
Hát valóban, Dello Russo nem mozgatott meg Magyarországon sok embert, 9-kor nagyjából egy tucat divatáldozat tolongott csak a polcoknál és ők is csak egy-két kiegészítőt vásároltak – viszont köztük volt Mihalik Enikő is. A tollas kalapok, ribancos combcsizmák és műanyag bőröndök közelébe nem is nézett senki, a karkötők és apró táskák voltak a slágertermékek megfigyelésünk szerint. Pedig az 50 éves Vogue főszerkesztő még latexban is égette magát, hogy hírverést csináljon termékeinek, nekünk reggel úgy tűnt, hiába.
A bizsuk közelről egyébként egész jól néznek ki, (főleg a karkötők) bár némelyik nyaklánc igazán igénytelen: ki akarna 10 ezer forintért olyan cuccot venni, amiről messziről ordít, hogy műanyag? Kedvencünk, a kutyás clutch sem volt élőben elég meggyőző, ahhoz, hogy megvegyük 12990 forintért és a bőröndök is – mondjuk ki – gagyik. Ugyan a kasszás hölgy minden vásárlónak azt mondta, hogy amit ő vett, az az egyik utolsó és nagyon jól fogy, talán csak fent említett kutyás kistáska tűnt el a polcokról távozásunkig, reggel 10-ig. Persze ki tudja, délutánig szépen lassan kifoszthatták az üzeletet például azok, akik csak ebédszünetben tudtak kiugrani kígyós karkötőért.
Külföldön egyébként megint óriási volt a siker, 3 óra alatt eladtak online mindent, és itt megnézheti, mekkora sor állt a londoni H&M előtt.