A múlt hónapban jelentette be az Yves Saint Laurent, hogy 2013-as tavaszi-nyári bemutatójukkal új időszámítás kezdődik a divatház történetében, YSL-ről SLP-re nevezik át a márkát. A bejelentés óta pedig az 1966-tól ugyanazzal a logóval ellátott vintage YSL termékekre is nagyobb az érdeklődés a piacon, mint valaha.
„Legfontosabb dolgunk, hogy feljavítsuk és átcsoportosítsuk a luxust a ready-to-wear vonal irányába” – mondta a Vogue-nak az új kreatív igazgató, Hedi Slimane anélkül, hogy pontosabban megmagyarázta volna terveit, majd elutazott New Yorkba, hogy lefotózza a Saint Laurent Paris első kampányát. Sok pletyka és spekuláció után Slimane az első képről kipakolt egy fotót a Twitterre, amin jól látszik az új logó és a csomagolás. Ahogy az várható volt, a végeredmény minimalista stílusú, kifinomult és esztétikus lett.
„Nagyon örülök, hogy egy ilyen izgalmas lépésnek lehetek részese a márka életében. Az Yves Saint Laurent-ről Saint Laurent Paris-ra váltás része annak a stratégiának, hogy a divatház betagozódjon a világ divatot és luxust diktáló igazi vezetői közé. Ez a változás a márka hagyományait és örökségét megőrzi, miközben bátran néz a jövőbe. Lehetővé teszi számunkra, hogy visszatérjünk az alapokhoz és felelevenítsük a Rive Gauche 1966-os alapjait: az ifjúságot, a szabadságot és a modernitást” – mondta Paul Deneve, a Saint Laurent vezérigazgatója, mikor bejelentette a hírt a divatházban dolgozóknak.