Újra visszatornázta magát a csúcsra a döglődő American Apparel ruhagyártó. Többek között a Jezebel is megemlékezik róla, hogy újabb reklámjukat tiltották be (már ha ezt lehet csúcsnak nevezni). Konkrétan nyolc képről van szó, amiken a modellekből egész minimális mennyiség van eltakarva. Mellek, fenekek, lábak, sőt még hátak is látszanak.
2009-ben már elérték a briteknél, hogy betiltsák akkori hirdetésüket, mondván, az szexualizál egy gyereket. Most pedig a vád az indokolatlan meztelenkedés és az, hogy a nőket kihasználandó tárgyként ábrázolják, legalábbis a brit reklámhatóság szerint. Emellett kemény kritikával illették a cég honlapján már tavaly októberben elindult kampányt azzal is, hogy a fotókat "voyeurszerű"-nek és "amatőr"-nek minősítették.
A mellvillantós fürdőruhákkal is előrukkoló American Apparel azzal védekezett, hogy hétköznapi, hús-vér lányokat akartak ábrázolni (szóval minden hétköznapi ember gömbseggű modell), akik "boldogak, ellazultak és magabiztosak az önkifejezés és pózolás terén". További szövegükben azzal védekeznek, hogy csak egy kis prűd többség puffog a szexis reklámokra, ők a mai ingerküszöbhöz szabták a hirdetéseiket - írja a Yahoo Lifestyle.