Molett joghallgatóval jobb a bugyit reklámozni

Zanza!

Bár sokak szerint még van hova fejlődni, több cég is úgy gondolja, hogy érdemes kihasználni a piaci rést, és profi modellek helyett inkább hétköznapi nőkkel népszerűsítik a termékeiket. A fehérneműkkel foglalkozó Ann Summers cég novemberben hirdette meg saját modellkereső versenyét az átlag nők számára.

A végeredmény biztató: a Valentin napi kollekciónak egy alkalmi plus-size modell a kampányarca, illetve – teste. A 20 éves Lucy Moore 44-es konfekciómérettel rendelkezik, összesen 22 százalékát szerezte meg a 30 ezer szavazatnak – írja a Daily Mail.

tk3s sn ann summers new face3
Fotó: Solent News Photo Agency

Egyúttal ő lett a négyezer jelentkező közül az egyik szerencsés, aki kilenc másik döntőssel együtt szerepelhetett a márka első televíziós hirdetésében, amely még novemberben került adásba. Emellett más feladatai is akadtak, többek közt szerepelt egy helyi lapban, az egyik Ann Summers üzletben élő próbababaként mutatta be a fehérneműket, vele nyitottak meg egy boltot és saját Twitter- és Facebook-oldalán is zajlik az élet.

Bár állítása szerint mindig is modell akart lenni, nem hitte el, hogy ő lett az egyik győztes. Az első kampányfotók január 19-én kerülnek az Ann Summers üzletekbe.

tk3s sn ann summers new face2
Fotó: Solent News Photo Agency
tk3s sn ann summers new face1
Fotó: Solent News Photo Agency

„Én voltam a legkövérebb lány a baráti körömben, és azzal próbáltam kivédeni a csúfolódást, hogy humoros voltam, állandóan pezsegtem. Kicsit fura, de most már az összes csoporttársam látott fehérneműben” – nyilatkozta Lucy Moore, aki jelenleg büntetőjogot tanul a Westminster Egyetemen. „Remélem, hogy a példám inspirálóan hat majd a többi molett lányra, és sokkal magabiztosabbak lesznek” – tette hozzá az Ann Summers új reklámarca, aki szerint nem a méret a lényeg, egy molett nő is tud szexi lenni.

Persze nem mindenhol mennek ilyen könnyen a dolgok: amikor pár hónappal ezelőtt egy szintén kerekdedebb nő pités muffal tiltakozott az   American Apparel legújabb felhívása ellen, amelyben új termékeik népszerűsítéséhez keresett molett modelleket, volt egy kis nézeteltérés. 2010 áprilisában sem az ABC, sem a Fox nem akarta műsorra tűzni azt a melltartóreklámot, amelyben egy határozott domborulatokkal rendelkező modell volt látható. A Fantastic Man, egy férfidivattal foglalkozó, félévente megjelenő magazin viszont odáig merészkedett, hogy plus-size férfimodelleket vetkőztetett fecskére.



Blogmustra