Donatella Versace nem akarja átlagos nőkön látni a H&M-kollekciót

Zanza!

A New York Daily News információi szerint Donatella Versace nem engedte, hogy a H&M számára tervezett kreációit átlagos nőkön fotózzák le a lap számára. A svéd márka egyik munkatársa e-mailben közölte velük, hogy a tervezőnőnek rá kell bólintania a modellekre, és hozzátette, hogy Versace  valószínűleg nem engedélyezi majd, hogy átlagos New York-i nők mutassák be a ruhákat. És lőn! Amikor az egyik újságíró átküldött pár fotót az általuk kiválasztott lányokról, nemleges választ kapott arra hivatkozva, hogy nem felelnek meg a Versace-imidzsnek.

beigp101909-044

„Nagyon csalódott vagyok. Átlagos, igazi nőkön szerettem volna bemutatni a kollekciót, hogy mindenki jól érezze magát egy ilyen elismert tervező kreációiban” – nyilatkozta a Daily Mailnek a NYDN munkatársa, aki szerint az általuk kiválasztott lányok konfekciómérete az amerikai számozás szerint a nullástól hatosig (magyar számozás szerint 30-36) terjedt, és a korukkal sem lehet baj, nemrég diplomáztak ugyanis. Természetesen az alkalmi modelleknek is nagyon rosszul esett a döntés, hiszen szívesen viselték volna a H&M-es Versace-kollekciót.

„A tervezők 99,9 százaléka azt szeretné, ha csak nagyon fiatal és nagyon sovány emberek hordanák a ruháikat. Azért gondolkodnak így, mert a ruháknak valószínűleg nem jó a szabása, az anyagok sem az igaziak, nincs megfelelő tartásuk. Csak egy kellően tehetséges tervező tud ruhát tervezni olyan nőknek, akik kicsit is formásabbak. Nagyot csalódtam Donatellában, de sajnos a női tervezők – tisztelet a kivételnek – ugyanolyan ostobák, mint férfi kollégáik. A H&M büszke arra, hogy a termékeik egy széles tömegnek szólnak. Donatella kijelentése ütközik ezzel. Szégyellje magát!” – furcsállotta Liz Jones, a Daily Mail divatszerkesztője a tervezőnő hozzáállását.

Donatella Versace, akit bőven ért már kritika külseje miatt, egyébként korábban kijelentette, tudja, hogy kiknek szól a svéd márka kínálata, pontosan tudja, hogy mire vágynak a vásárlóik. Arról nem is beszélve, hogy egyre többen próbálnak átlagos nőkkel hirdetni, igaz, a nagy divatházak nem feltétlenül elég bátrak ehhez.

Blogmustra