Újabb cég népszerűsíti átlagemberekkel nyári kollekcióját

Olvasási idő kb. 2 perc

Egy újabb brit cég döntött úgy, hogy hivatásos modellek helyett átlagembereket kér fel arra, hogy szerepeljenek a reklámkampányukban. Tavaly az Ultimo szólította fel a vásárlóit arra, hogy ugyan legyenek már olyan kedvesek, és modellkedjenek nekik, vegyék fel a küzdelmet a soványság- és fiatalságkultusz ellen, most pedig a New Look hívta harcba az átlagembereket.

Összesen száz embert választottak ki a nyári kollekció kampányához. Az alkalmi modellek konfekciómérete a hatos és a tizenhatos (magyar számozás szerint 34-es és 44-es) között váltakozik, magasságuk átlaga 165 cm, és egyikük 29 éves – ez 11 évvel több, mint a hivatásos modellek átlagos életkora. A 100 Days of Summer kampányhoz tartozó reklámfilmet a napokban mutatták be Nagy-Britanniában, és hamarosan a hirdetőtáblákon is feltűnnek majd a szerencsés kiválasztottak.

A kampányhoz egyébként a cég alkalmazottjai is csatlakoztak. „Nagyon meglepődtem, amikor felkértek. Nagyon szeretek kísérletezni, és a fotózáson úgy éreztem magam, mint egy szupersztár” – nyilatkozta Chika Ekemezi, aki az egyik londoni üzletben dolgozik. Shavonne Walke, egy másik alkalmazott, szintén meglepődött, amikor kiderült, hogy őt is alkalmi modellnek választották. „Azt javaslom, hogy mindig mosolyogj, fogadd el a tested és öltözz csinosan!” – tette hozzá. A 20 éves Miranda éppen vásárolgatott, amikor felfigyeltek rá. Naná, hogy ő is megdöbbent az ajánlaton. „Még nem nagyon mondtam el senkinek, mert nem tudom, hogy pontosan mi is lesz az én szerepem” – nyilatkozta a lány, aki – mily meglepő – divattal kapcsolatos tanulmányokat folytat.

Klikk a többi kampányfotóért!

Egyébként nem csak a ruházati cégeknél, hanem egyes magazinoknál is volt már példa arra, hogy a hivatásos modelleket hétköznapi, átlagos emberekre cserélték le. Persze ragaszkodnak ahhoz, hogy ők bizony nem a hírverés, a kedvezőbb eladási számok miatt teszik mindezt, bár, a Guardian cikke szerint igenis jó taktika ez a szerkesztők részéről, hiszen a tapasztalatok szerint több fogy azon kiadványokból, amelyek tartósan vagy ideiglenesen szakítottak a hagyományokkal.

Oszd meg másokkal is!
Ezt olvastad már?

Érdekességek