A Szex és New York színésznője az Olay reklámarcaként hamarosan egy ránctalanító termékcsalád kampányában fog szerepelni – írja a stylelist.com. Az 54 éves Cattrall jó választásnak bizonyult, mivel különösen jól tartja magát és eddig is komoly gondot fordított az öregedés jeleinek eltüntetésére: „Fontos, hogy a bőröm selymes legyen és ragyogó” – állítja Cattrall.
A „Total Effects 7-In-1 Advanced Anti-Aging” tusfürdő például, amit a színésznővel adnak el, azt ígéri, hogy a benne lévő VitaNiacinnak és jojobaolajnak köszönhetően csökkenti a bőr szárazságát, növeli rugalmasságát és eltünteti a vékony ráncokat. Természetesen nem csak tusfürdők, hanem hidratálókrémek is vannak a kollekcióban és egyik termék sem drágább 8 dollárnál (1.600 forint).
Negatívumként viszont elmondható, hogy ugyanezt a márkát már egyszer megbüntette a brit reklámetikai hatóság, mert szemránckrémeik plakátján túlságosan fiatalra photoshoppolták az akkor 60 éves Twiggyt.