Menő vagy ciki a Gucci 3D-s szemüvege?

szemcsi

A háromdimenziós látványvilág terjedésével hamarosan eljöhet az az idő, hogy azok, akik 3D-s moziba járnak, a saját szemüvegüket akarják majd a moziba vinni. Az eddig használt 3D-s szemüveg pusztán funkcionális szerepet töltött be, sosem nézett ki jól, talán ez ihlette a két legnagyobb olasz divatmárkát, a Guccit és az Armanit arra, hogy változtassanak ezen. Mindkét olasz cég elkészítette a saját márkával ellátott trendi 3D-s szemüveget, ami decembertől kapható. Mindkét márka formatervezett szemüvege uniszex, és mindkettőn az aviátor szemüvegek sziluettje köszön vissza. A fent balról látható Gucci 225 dollárba kerül (kb. ötvenezer forint), míg az Armani Exchange modellért mindössze 58 dollárt (kb. tizenkétezer forintot) kérnek.

Menő! (2064) (1951) Ciki!
Blogmustra