Menő vagy ciki a Gucci 3D-s szemüvege?

szemcsi

A háromdimenziós látványvilág terjedésével hamarosan eljöhet az az idő, hogy azok, akik 3D-s moziba járnak, a saját szemüvegüket akarják majd a moziba vinni. Az eddig használt 3D-s szemüveg pusztán funkcionális szerepet töltött be, sosem nézett ki jól, talán ez ihlette a két legnagyobb olasz divatmárkát, a Guccit és az Armanit arra, hogy változtassanak ezen. Mindkét olasz cég elkészítette a saját márkával ellátott trendi 3D-s szemüveget, ami decembertől kapható. Mindkét márka formatervezett szemüvege uniszex, és mindkettőn az aviátor szemüvegek sziluettje köszön vissza. A fent balról látható Gucci 225 dollárba kerül (kb. ötvenezer forint), míg az Armani Exchange modellért mindössze 58 dollárt (kb. tizenkétezer forintot) kérnek.

Menő! (2223) (2113) Ciki!
Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.