Nemrég írtunk a Dolce&Gabbana-nak pózoló félmeztelen focista fiúcsapatról, azóta azonban megszaporodott a reklámban parádézó labdarúgók száma. Hiába, közeledik a VB, ebben az időszakban nem csak a sörnek jó reklám a foci.
A Hugo Boss „Style beyond the game” címmel indít kampányt, német területen Serdar Tasci, Mario Gómez és Lucas Podolski néz majd vissza ránk a plakátokról. Cesc Fabregas-al, Yabi Alonso-val és David Villa-val pedig ugyanazokat a termékeket reklámozzák majd a spanyol közönségnek. Egyelőre a németekről vannak képek, rajtuk kevéssé meggyőző a Boss öltöny, kicsit esetlenül pózolnak a minimalista képen. A spanyolokat még izgatottan várjuk.
Idén a Louis Vuitton is úgy döntött, focistákkal adja el táskáit: A divatház minden évben csinál legalább egy kampányt komoly hírességekkel, tavaly űrutazók néztek a messzeségbe Annie Leibovitz fotóján és Madonna pózolt agyonretusálva nyuszifülekkel, most pedig a futball legendáin a sor. Pelé, Maradona és Zidane egy madridi kávézóban –milyen fantáziadús– csocsóznak, háttérben a luxustáskákkal. A kampány nyáron fut majd teljes erővel, május 17-éig pedig lehet tippelni a louisvuittonjourneys.com-on, ki nyeri a csocsómeccset, Pelé vagy Zinedine Zidane? Nem mellesleg a VB serlege is LV táskában utazik Dél-Afrikába.