Óriás mellű átlagnőket hivatásos modellek helyett!

Olvasási idő kb. 2 perc

A nagykeblű hölgyekre specializálódott Bravissimo fehérneműgyártó cég úgy döntött, hogy ők is csatlakoznak a divatszakma azon képviselőihez, akik megpróbálják elérni, hogy a hétköznapi nők önértékelése kicsit helyrerázódjon, és ne feltétlenül a csontsovány modellekre akarjanak hasonlítani. Anna Prince, a Bravissimo szóvivője elmondta, vásárlóik kérték meg őket arra, hogy a hivatásos modellek helyett olyan nők legyenek a reklámarcaik, akikkel könnyebben tudnak azonosulni. (Klikk ide a televíziós reklámért!)

Forrás: Bravissimo
Forrás: Bravissimo

Fehérneműre vetkőzne hirdetés kedvéért?

Az illetékesek összesen hatszáz vásárlójukkal léptek kapcsolatba, és közülük csupán öt szerencsés – név szerint Patricia Arteaga, Leela Tikadar, Riann Quinn, Katie Hardy és Jess Edwards - került be a reklámfilmbe. Riann Quinn, a 22 éves marketing asszisztens azt állítja, hogy élete csúcspontja az, hogy bekerült az első öt lány közé. A 21 éves Jess Edwards pedig büszke arra, hogy ennyi ember előtt fel merte vállalni a testét, miközben a magazinokban nála jóval soványabb modellek szerepelnek – írja a DailyMail. Bár a kezdeményezés nagyon szép, nem új keletű; legutóbb például Bobbi Brown döntött úgy, hogy kozmetikai termékeit ismerőseiről készült fotókkal népszerűsíti.

Ön szereti a testét?

Eközben a Victoria's Secret a Body by Victoria kollekció sikerén felbuzdulva most kiegészítik kínálatukat egy olyan termékcsoporttal, ami I Love My Body (vagyis Szeretem a testem) néven fut. Bár a mottó megegyezik annak a külföldi recept alapján készült műsornak a címével, amiben Lakatos Márk hétköznapi nőknek segít felismerni azt, hogy ők is szépek, a fehérnemű cég nem fáradt azzal, hogy modelljeiket lecseréljék sokak számára kicsit valóságosabb méretekkel rendelkező nőkre.

Forrás: Victoria's Secret
Forrás: Victoria's Secret

Az aktuális hirdetésekben egyébként Alessandra Ambrosio, Rosie Huntington-Whiteley, Lindsay Ellingson, Chanel Iman és Candice Swanepoel vesz részt. A cég egyébként már jóval az új kollekció megjelenése előtt elindította a Love My Body kampányt. Tavaly nyáron ugyanis több kisfilm is készült a modellekkel, akik arról meséltek, hogy miért szeretik a testüket, valamint egy hasonló koncepción alapuló pályázatot is kiírtak a vásárlóknak.

Oszd meg másokkal is!
Érdekességek