A legmenőbb dizájnercipők kerülnek a H&M-be

A H&M egyszerűen imád celebek és designerek jól hangzó neveivel dobálózni, és miért is ne tenné, ha valamennyi ilyen akciójukat mindig fergeteges hírverés és hisztériába hajló érdeklődés kíséri. A többek között Katy Perry, Róisín Murphy és Dita Von Teese neveivel fémjelzett AIDS-ellenes kampány (lásd a mellékelt fotókat) még le se csengett, de a svédek máris új nyuszit húztak elő a cilinderből. Ennek a tapsifülesnek a neve Jimmy Choo.

A legutóbbi sztárdesigner, aki a H&M-mel szövetkezett, Matthew Williamson volt, amint azt akkor meg is írtuk. Most az a cég került sorra, amelynek nevét a legtöbben onnan ismerik, hogy Carrie nem győzte eleget emlegetni a Szex és New Yorkban. A Jimmy Choo elsősorban luxuskategóriás cipőket és kiegészítőket készít, így a H&M-mel közös kollekcióban is ezek lesznek a középpontban, de kissé rendhagyó módon azért ruhák is a boltokba kerülnek majd, mintegy a kiegészítők kiegészítőjeként.

Így aztán aki Carrie Bradshaw módjára mindig is egy Jimmy Choora vágyott, csak nem tudta (vagy akarta) kifizetni a horribilis összeget, az most jóval kevesebbért szerezhet majd be egy párat. A cipőket és a hozzá tartozó ruhákat november 14-én kezdik majd csak el árusítani 200 kijelölt üzletben világszerte. Hogy ezek között magyarországi üzlet is lesz-e, azt majd meglátjuk. Mindenesetre arra nézve, hogy pontosan milyen lábbelikre kell számítani, a H&M csak két értékelhető fotót tett még közzé, ezek láthatók itt ezen bekezdés alatt és fölött.

Mustra

Kérjük, támogasd munkánkat te is azzal, hogy engedélyezed a hirdetések megjelenítését az oldalon. Lapunk bevételi forrását ezek a hirdetések jelentik, így elengedhetetlenek ahhoz, hogy cikkeinket ingyenesen olvashassátok.

A hirdetések megjelenését engedélyezheted külön a Dívány.hu oldalra is, vagy a kiegészítő program teljes kikapcsolásával az összes általad látogatott site-ra.