Igaz a hír, hogy a Dior divatház 2009-es tavaszi kollekciójának új arca Gisele Bündchen lesz. A továbbra is hajadon modellnek, aki egyúttal a Max Factor arca is, nem ez lesz az első Diorral közös munkája, hiszen a 2004-es tavaszi-nyári és az azt követő őszi-téli kollekciók idején már dolgozott a francia luxusmárkának. A két korábbi kampány látványos fotóanyaga és feltehetően a következőé is a híres fényképész, Nick Knight nevéhez fűződik.
(Fotó: Northfoto)
A jelenlegi különösen labilis gazdasági helyzetben nem áll éppen jól a luxusmárkák szénája. Éppen ezért nem mindegy, kivel képviseltetik magukat a következő tavaszi kampányaik során. Sejthető volt tehát, hogy a divatházak ezúttal biztosra akarnak majd menni és merész modellválasztás helyett az igazán nagy húzónevekkel igyekeznek majd az új kollekciókat népszerűsíteni. Ilyen szempontból a nemrég legszexisebb üzletasszonynak választott Gisele tökéletes választásnak tűnik, aki körül borítékolható, hogy nagy felhajtás lesz. Tény azonban, hogy jóval drágább szupermodellekkel dolgozni a divatházaknak, és bár ez a felismerhetőség rovására mehet, az is elképzelhető, lesznek olyan cégek, melyek költségkímélő megoldásként mégis a másik utat választják és új arcokkal fognak dolgozni. A Dior mindenesetre az előbbi mellett tette le a voksát. (Forrás: New York Magazine)