A Gucci új, jótékonysági akciójának arca lesz Rihanna. A divatház az Unicefet szeretné támogatni azzal, hogy limitált szériás ruháiból befolyt összeget a szervezetnek ajánlja fel. Ezeket a ruhákat a Grammy-díjas énekesnő népszerűsíti majd, aki saját bevallása szerint maga is szeret jótékonykodni.
A barbadosi énekesnőben egyre több divatház lát nagy reklámértéket. Néhány hónappal ezelőtt a Piaget luxusóra gyár kereste meg, hogy csuklójára akaszthasson egy termékét. Az énekesnő Take a Bow című dalához készült klip egyben órabemutató is volt, a kisfilm nézői többször is megcsodálhatták a Piaget új női modelljét az énekesnő kezén. Umbrella című dalának nyomán Rihanna saját esernyői is ismertek, bár túl sok fantázia nincs bennük. Arról egyelőre nem lehet tudni, hogy a Guccinak hosszú távú tervei vannak-e a stíluskirálynő Rihannával, a divatház májusban cserélte le egyik reklámarcát. A korábbi ékszer-kollekciójukhoz fotózott kampányban megjelenő Drew Barrymore helyett Claire Danest választották az új kampány számára. Mint azt Frida Giannini, a Gucci egyik kreatívja elmondta, a cég szerint a színésznő egy modern ikon. Van egy olyan sejtésünk, ezt a jelzős szerkezetet Rihannára is olyan könnyen rá lehetne adni, mint egy Piaget-órát.